Bună ziua tuturor, prieteni. Xiaomi și Huawei conduc de câțiva ani lista celor mai bune și mai bine vândute smartphone-uri din lume. De-a lungul anilor, baza de fani a acestor mărci a crescut la o dimensiune incredibilă.
De aceea, în acest articol am decis să vă spun despre semnificația logo-urilor acestor companii și o mică istorie a formării lor. Apropo, am scris deja un articol cu mult timp în urmă, ce înseamnă numele acestor companii în traducere din limba chineză, pentru cei care nu au citit la final voi lăsa un link către acest articol. Lectură plăcută 🙂

Să începem cu Xiaomi
Există mai multe versiuni care explică semnificația acestui logo, dar eu vi le voi spune pe cele mai plauzibile. Mi reprezintă doar primele litere ale Internetului mobil. Într-adevăr, inițial, oricât de ciudat ar suna acum, smartphone-urile Xiaomi au fost create pentru ca absolut toată lumea să își permită să folosească internetul mobil.
Cu toate acestea, aceleași litere Mi conțin o altă semnificație, deoarece sunt și primele litere ale cuvintelor Mission Impossible, ceea ce înseamnă “misiunea companiei este de a depăși imposibilul”. Acesta este un fel de motto și de scop al companiei.
Șeful Xiaomi, Lei Jun”, a menționat odată în discursul său că, dacă întorci logo-ul, obții un caracter chinezesc a cărui decodare înseamnă “inimă”, care simbolizează dragostea, credința și devotamentul față de clienții săi.

Semnificația logo-ului Huawei mi s-a părut și mai interesantă.
Există două versiuni oficiale, la care compania aderă în totalitate, și una neoficială, pe care am reușit să o descopăr pe internet. Apropo, sunt mai înclinat să cred în versiunea neoficială, deoarece mi se pare mai fiabilă.
Versiunea oficială sună astfel: “Fiecare dintre petalele de pe logo-ul lor simbolizează creșterea companiei, cele 8 părți ale lumii și calitățile unui adevărat locuitor spiritual al Chinei, care includ: intenție, armonie, bunătate, milă, rațiune pură, onestitate, inteligență și tărie.
Și, potrivit unei versiuni neoficiale, fiecare petală simbolizează o persoană care a stat la originile companiei și a lucrat în beneficiul dezvoltării și promovării acesteia. Inițial, după cum puteți vedea în fotografia de mai sus, din 1987 până în 2006, au existat 15 petale reprezentând 15 persoane.
După aceea, 7 dintre cele mai importante persoane au părăsit compania și s-a decis să se schimbe logo-ul și să rămână doar 8 petale. PS Vă rugăm să acordați un moment pentru a sponsoriza. Informațiile vă pot fi foarte utile
Citește și asta…
- Gestionarea eficientă a business-ului în 2024 cu un software ERPMaximizarea eficienței afacerii tale în 2024 este crucială. Află cum un sistem ERP poate transforma operațiunile zilnice, reducând costurile și îmbunătățind satisfacția clienților. Explorează avantajele unui software ERP integrat.
- Cum să elimini zgârieturile de pe ecranul telefonului tau pentru totdeaunaZgârieturi pe ecranul telefonului? Află cum să le elimini rapid și eficient cu soluții simple, accesibile acasă. Citește acum pentru metode practice!
- Cum să-ți crești audiența pe YouTube în 2023: sfaturi și tactici eficienteDacă vrei să-ți dezvolți propriul canal YouTube în 2023, iată câteva tactici dovedite pentru a-ți crește audiența. Alege un domeniu de nișă, optimizează canalul, creează conținut valoros, interacționează cu spectatorii și promovează-ți videoclipurile. Analizează datele pentru a-ți optimiza strategia.
- Răcește și Protejează: Husa Inovatoare cu Răcire Lichidă pentru Huawei Mate X5!Descoperă husa unică și inovatoare pentru smartphone-ul pliabil Huawei Mate X5, cu sistem intern de răcire cu lichid și protecție optimă.
- Căștile care îți vor schimba experiența muzicală. Samsung a lansat Galaxy Buds FE la doar 99$. Iată de ce trebuie să le ai!Samsung a lansat oficial căștile wireless Galaxy Buds FE, cu un design ergonomic și funcții avansate. Descoperă sunetul puternic și clar al acestor căști, disponibile la un preț accesibil.