1.6 C
București
vineri, decembrie 8, 2023

Planul de dietă pentru construirea mușchilor

Date:

Share post:

Construirea mușchilor fără suplimente alimentare? Este posibil așa ceva? Da, este posibil.

zonia.ro

În timp ce macronutrienții – proteinele, grăsimile și carbohidrații – sunt benzina, iar mușchii noștri sunt motorul și corpul nostru este întregul vehicul, micronutrienții – vitaminele, mineralele, oligoelementele – sunt articulațiile, lipiciul, firele și șuruburile care fac ca totul să se îmbine și să funcționeze corect.

Pentru o perioadă de timp, puteți continua să mergeți cu o rotiță lipsă, dar în cele din urmă aceasta interferează sau cauzează probleme. Nevoia noastră de micronutrienți este rezultatul locului în care trăim și a modului în care trăim.

Sportivii sau persoanele cu boli cronice beneficiază adesea de un aport ridicat de vitamine și minerale regeneratoare, iar persoanele din Europa Centrală și de Sud sunt la fel de susceptibile de a avea un deficit de vitamina D3 din cauza expunerii mai reduse la soare ca și persoanele care își petrec toată ziua în interior. Vitamina D3 joacă, de asemenea, un rol în construirea mușchilor ca prohormonă.

Magneziul joacă un rol în multe procese din jurul antrenamentului și al nutriției și este utilizat în diferiți compuși în scopuri diferite.

organicsfood.ro

Suplimentele utilizate frecvent pentru dezvoltarea musculară, cum ar fi creatina, beta-alanina, BCAA sau izolatul de zer și altele, au și ele un scop specific pentru care pot fi utilizate în mod profitabil – dar și aici regula este: mai mult nu aduce automat mai mult.

CITEȘTE ȘI
Care sunt efectele secundare ale consumului de prea mult Bitter Gourd?

Suplimentele sunt, așa cum sugerează și numele, un supliment la planul de nutriție pentru construirea mușchilor, care acoperă deja majoritatea proviziilor. De asemenea, ar trebui să știți ce supliment să folosiți și când, astfel încât să își poată desfășura și efectul. În lista noastră de top 10 veți găsi o prezentare generală a suplimentelor, a dozelor și a domeniului de aplicare.

Lista de suplimente pentru construirea mușchilor:

  • Multivitamine minerale / funcție musculară, sisteme energetice, regenerare / în funcție de producător / la masă
  • Magneziu / implicat în multe procese metabolice, inclusiv în reducerea stresului, activarea, promovarea somnului, scăderea tonusului / 10-30 mg pe kg de greutate corporală / înainte de antrenament, la ultima masă
  • Izolat de proteine din zer / proteină rapid disponibilă, crește sinteza proteinelor / 30-60 g / post antrenament
  • BCAA’s / aminoacizi disponibili direct în mușchi, anti-catabolici (încetinesc degradarea musculară), cresc sinteza proteinelor, cresc rezistența / 4-10 g / post antrenament, peri antrenament
  • Creatină / activează metabolismul energetic, crește rezistența în timpul antrenamentelor intensive / 5-10 g / Pre-antrenament
  • Beta alanină / activează, întârzie supraacidificarea musculară / 3-6 g / pre antrenament
  • Vitamina D3 / funcția musculară, sistemul musculo-scheletic pasiv / 2500-5000 iE pe zi / seara
  • Amino-electrolit / menținerea concentrației și a performanței în timpul antrenamentului, regenerare pe termen scurt / 20-30 g / peri antrenament
  • L-glutamină / regenerare, toleranță la stres / 5-10 g / cu o masă
  • Proteină multicomponentă / pentru acoperirea nevoilor generale de proteine, aport regulat de proteine / 30-60 g / între mese
CITEȘTE ȘI
Cum să depozitezi corect dovleacul

Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru încercarea de a aplica o rețetă, un sfat sau o dietă și nici nu garantează că informațiile furnizate vă vor ajuta sau nu vă vor dăuna personal. Fiți prudenți și consultați întotdeauna un medic sau un nutriționist!

Citește și asta…

Planul de dietă pentru construirea mușchilor Alimentație sănătoasă

*Toate produsele recomandate sunt selectate de către echipa noastră editorială. Unele dintre articolele noastre includ link-uri afiliate. Dacă cumpărați ceva prin intermediul unuia dintre aceste link-uri, ne ajutați să câștigăm un mic comision din partea vânzătorului și astfel sa susținem scrierea de articole utile și de calitate.

CITEȘTE ȘI
Ce este cafeaua instant (solubilă) și care sunt beneficiile ei?
viataverdeviu.ro
drmax.ro/

Articole conexe

Ovăz: beneficii, calorii și sfaturi de preparare

Ovăzul este un cereale integral cu multe proprietăți nutritive și terapeutice. Învață cum să îl gătești în diferite moduri, ce avantaje are pentru organism și cât de repede arzi caloriile din ovăz.

Lapte de vaca la bebeluși: Copilul meu chiar are nevoie de lapte de vacă?

Lapte de vaca la bebeluși: Copilul meu chiar are nevoie de lapte de vacă? Beneficiile și daunele laptelui de vacă

Cum știi dacă copilul tău are nevoie de un psihiatru? Și cum alegi un medic?

Alegerea psihiatrului potrivit pentru copilul dumneavoastră poate fi dificilă. Aflați mai multe despre ce face un psihiatru bun, cum să recunoașteți când copilul dumneavoastră are nevoie de unul și cum să găsiți o potrivire bună în zona dvs.

Cum să obții un abdomen plat după 50 de ani: 7 sfaturi esențiale

Dacă vrei să afli cum să obții un abdomen plat după 50 de ani, citește acest articol în care îți prezentăm 7 sfaturi esențiale bazate pe cercetările științifice și pe experiențele unor persoane care au reușit să își transforme corpul la această vârstă. Vei afla ce alimente să consumi, ce exerciții să faci, cum să te hidratezi, cum să dormi și cum să îți menții un stil de viață sănătos și echilibrat. Nu este niciodată prea târziu să îți îmbunătățești aspectul fizic și sănătatea. Dacă vrei să începi acum acest proces, dă click pe butonul de mai jos și abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi mai multe sfaturi utile și inspiraționale.

Fenicul: Calorii Proteine Vitamine Grăsimi

Fenicul: calorii, proteine, carbohidrați și grăsimi în 100 de grame, uncie, un fenicul, ceașcă, felii și alte minerale ... Aici aflați toate valorile nutriționale: vitamine, minerale, conținut energetic, etc.

Produsele alimentare care dăunează ficatului

Aflați care sunt cele mai dăunătoare alimente pentru ficat: alcool, fast food gras, condimente iuți, mezeluri. Cum să avem grijă de ficat prin alimentație sănătoasă.

Anexita sau inflamația ovarelor: Simptome și tratamentul bolii.

Inflamația ovarelor, numită anexită, poate provoca dureri pelvine intense și alte simptome. Aflați despre semnele și simptomele acestei afecțiuni.

Un nou trend sau o metodă reală? Ce probleme pot fi vindecate prin dans

Terapia prin dans devine un instrument vital în abordarea problemele de sănătate. Fie că e vorba de probleme emoționale sau fizice, dansul oferă o metodă de vindecare inovatoare.